sobota 15. října 2016

ELLE si mě hýčká - Sally Hansen, Yves Saint Laurent

Mám ráda pocit, že si mě někdo cení. A rozhodně se nebráním rozmazlování ve formě dárečků. A přesně to mi dělá ELLE. Stala jsem se předplatitelkou úplnou náhodou. Za iBody jsem si zakoupila roční předplatné, protože si ráda podobné časopisy prohlížím. Od té doby mě ale stále překvapují. Nemám na mysli vzorečky voňavek, krémů či makeupů - ty jsou v dnešní době už samozřejmostí. ELLE předplatitelkám posílá opravdu hodnotné dárky. Dovolte mi podělit se s vámi o ty, které mi udělaly opravdovou radost.

První šok nastal, když mi společně s časopisem dorazil lak Sally Hansen. Není to sice lak z řady Miracle gel, ale i tak úžasně drží. Je to odstín 543 Berry important (miluju ty jejich názvy) a vypadá nádherně.
Druhým dárečkem byl crop top. Myslím, že posílali ve třech variantách, já obdržela s nápisem ELLE, ale byla jsem z něj nadšená (ano, přiznávám - jsem nadšená z každého dárku) a v létě jsem ho celkem využila.
No a v srpnovém ELLE byla zveřejněna soutěž o korektor Yves Saint Laurent Touche Éclat v hodnotě 1 020 Kč. Stačilo být předplatitelkou, správně odpovědět na poměrně jednoduchou otázku a být mezi prvními 50 soutěžícími. No, a mně se to povedlo. Přišel mi toto pondělí a doteď mám radost. Nikdy jsem v žádné podobné soutěži nevyhrála, o to intenzivnější ta radost byla. Taky že jsem si to vydřela. Dala jsem si budík na půlnoc dne, kdy měla být soutěž zveřejněna, a když jsem zjistila, že to tam ještě nedali, celé následující dopoledne jsem strávila obnovováním stránky. :D Ale stálo to za to, je skvělý. :)

Zdroj
Co se týče obsahu ELLE, úplně mi nepřijde, že je přímo pro mne. Jednou si ho prolistuji a tím končím. Velmi mi byl nápomocný jen před loňskými Vánoci, kdy přišel se spoustou tipů na dárky. Ale kvůli těmhle pozornostem a hodnotným soutěžím si myslím, že jeho předplatné ještě jednou zvážím.

Co vy? Předplácíte si nějaký časopis? Potěší Vás svými dárky? Nebo naopak - přiměje Vás dárek k tomu, abyste si časopis koupili?

16 komentářů:

  1. Dost často si koupím časopis právě kvůli dárku, ale už dopředu vím, že ho jednou prolistuji a konec...Přijde mi, že je všude jen samá reklama nebo stále se opakující články. Elle jsem si koupila možná tak před třema lety, protože tam byla micelárka od Bourjois, jinak už ho nekupuju. Pak jsem akorát vždycky naštvaná, že v těch časopisech nic není :D Teď jsem si akorát po dvakrát koupila Forbes, tam se člověk aspoň něco zajímavého dozví:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Forbes je obsahově super, to je pravda. Já měla předplacený třeba i Respekt, občas si kupuju časopis Ekonom, a ty jsou opravu přínosné. :)

      Vymazat
  2. Já si takové časopisy vůbec nekupuji. Pro mě by to bylo zbytečné vyhazování peněz, i když líbilo by se mi, kdybych dostala ten korektor :D

    Narozeninová soutěž o paletku Fortune Favours The Brave MUR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to mělo být za peníze, tak taky dost váhám. Ale přes ty iBody to tolik nebolelo. :))

      Vymazat
  3. Opravdu pěkné dárky. Ani jsem nevěděla, že Elle takto posílá. Samozřejmě gratuluji k výhře. Já nemám žádný časopis předplacený. Vždy si koupím ten, u kterého mě zaujme dárek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak je to asi nejlepší. Já jen nestíhám sledovat, kde zrovna je k časopisu dárek. 😃

      Vymazat
  4. Jéé! to jsou skvělé dárečky. To by se mi určitě jako předplatitelce taky líbilo :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ELLE měla předplacené možná dva, tři roky, nejsem si teď jistá, ale právě mi přišlo, že obsah je stále stejný a vlastně časopis už ani moc nečtu, tak jsem si předplacení znovu neobnovila. Teď si ELLE občas koupím, hlavně kvůli dárku teda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono toho tam ani ke čtení moc není, mi přijde. Outfity jdou většinou mimo mě a prezentované produkty nejsou v mé cenové dostupnosti. Ale ty dárky... 😃

      Vymazat
  6. Já kdysi předpplatné taky měla, ale už dlouho nic....ale uvažuji nad nějakým předplatným ..... :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, sama jsem na to posledně koukala, že Elle poslení dobou má čím dál tím lepší dárky, což je super! jen ať si vás pořádně váží, když už si jejich časopis kupujete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kupujeme za ty (z mého pohledu) strašlivé peníze. :D

      Vymazat
  8. Párkrát jsem uvažovala o předplacení Cosmopolitanu, či Joy, ale nakonec jsem se pro to nerozhodla. Sice časopisy mám ráda a vzorečky a další věci jsou fajn, ale čtu je dost nepravidelně. Jinak je moc fajn, že ti aspoň Elle posílá ty dárky navíc, věřím, že potěší:) Za tu cenu je to určitě super.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ten korektor ma dostal, a časopis ako píšeš, nič extra, no tie darčeky stoja za to. :D

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář