úterý 6. října 2015

New in September

Krásný úterní podvečer,
sice je už 6. září, ale já jsem malinko zpomalená a tak se o své New in za měsíc září s vámi podělím až dnes. A podělím se o ně s vámi hlavně z důvodu, že za to můžete vy, že mi přibylo doma tolik kousků kosmetiky. :D Ne, že by mi ty nákupy vadily, ale peněženka pláče. Už jsem to jednou psala, ale musím to napsat znovu - píšete tak skvělé recenze, že já pak v drogerii nemůžu odolat. Ale mnoho z kousků, co jsem si v září pořídila, jsem už opravdu potřebovala. Pojďme se na ně podívat.


Jako první tady mám krémy RYOR. Sháněla jsem nějaký krém, ale u většiny co se mi zalíbily mě odradila cena. Tyhle krémy ale stojí okolo 100 Kč a tak jsem si řekla, že za vyzkoušení nic nedám. Koupila jsem sis jeden na problematickou pleť a jeden pro velmi citlivou pleť. Zatím jsem spokojená.

Spolu s krémy jsem si objednala také slupovací masku na problematickou pleť.

Spoustu let jsem vůbec nepoužívala stíny. Od té doby co mám blog byla ale jen otázka času, než je začnu znovu používat. No a už je to tady. :D V dm jsem si pořídila tuhle paletku od Maybelline a jsem s ní naprosto spokojená.


U stojanu Essence jsem se chvíli zdržela. Dříve jsem si od této značky nic nekupovala, ale teď se mi líbí, že tam za málo peněz koupím skvělé věci. Jako například tuhle tvářenku, konturovací tužky na rty a bílou tužku na oči.


Také jsem neodolala a koupila jsem tento eyeliner Scandaleyes od Rimmel. Ještě jsem ji ale nepoužila. Dalším kouskem od Rimmelu je také set na obočí Brow this way a řasenka Wonder'full. Na hodně blozích jsem viděla vychvalovat řasenku Wake me up, ale mě nijak neoslovila - jak okurkovou vůní, tak zeleným obalem. Hned vedle ní ale v drogerii byla tahle kráska, která mě dostala svým kartáčkem. Musela jsem ji mít. :)


Ještě je novinkou toto antibakteriální mýdlo od Manufaktury s vůní Mojito.



A poslední dobou diskutovaný suchý šampon od Aussi.



No a poslední nekosmetická věc jsou troje legínky z New Yorkeru. Konečně jsem po dlouhé době narazila na nějaké, co vy se mi líbily, tak jsem si raději rovnou vzala více. :D


A čím jste si udělali radost vy? :)


41 komentářů:

  1. Na tu matnou tvářenku mám taky zálusk :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nákup! :) Po stínech od Maybellinu jsem také pokukovala, ale nakonec zvítězily ty od Make Up Revolution :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy. Hodně se mi líbí ta paletka očních stínů. Tvářenku si taky potřebuji koupit a asi také sáhnu po Essence. Zajímá mě, jak budeš spokojená se slupovací maskou od Ryor. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Pokusím se na všechny ty produkty od Ryor později udělat recenzi. :)

      Vymazat
  4. Ceruzky od ESSENCE vyzerajú fakt super. Veľmi ma oslovili tie farby :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s novou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Suchý šampon od Aussie mám a mám ho moc ráda ! Je super že mi po něm nezůstávají ve vlasech bílé flíčky a působí tak, jak má :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním taky spokojená, ale ještě prostě musím vyzkoušet ten Batiste, když o něm všichni básní. :)

      Vymazat
  6. Skvelý príspevok! Rozhodne daj vedieť ako tá maska funguje. :)
    Na tú paletku od Maybelline som počula veľa dobrého a vyzerá skvelo. Taktiež Essence lipliners, mám doma dve a za tú cenu sú výborné. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka od Maybelline mě fakt láká :) super úlovky
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. The nudes vypadá super :) Potřebuji novou tvářenku a u essence jsem viděla celkem fajn odstíny, tak možná taky vyzkouším :) No a ten antibakteriální gel musím mít!

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo, moc zajímavé produkty! Šíleně mě zaujalo to mýdlo od Manufaktury! :-O To musím, jako milovník mojitta, určitě mít!!! :-D :-D
    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si určitě pořiď, bude se ti líbit. :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  10. Po nějaké tvářence se teď také poohlížím, tak doufám, že brzy najdu nějakou pravou :) jinak musím souhlasit, essence si teď hodně polepšilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi koupím ještě jiný odstín od essence, opravdu mě potěšila. :)

      Vymazat
  11. Aussie moc nemám ráda, ale ten produkt z Manufaktury vypadá zajímavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Aussi četla spoustu recenzí a celkem se neshodují. :D Mě naštěstí sedl. :)

      Vymazat
  12. Ooou to su samé úžasné úlovky... Liplinery a paletka je úžasná...
    pozývam ťa na moju giveaway ktorá prebiaha na mojom blogu
    http://www.londongirl01.blogspot.sk/2015/10/thank-you-so-much-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. S Ryorem jsi udělala určitě dobře! :) Jinak ta paletka očních stínů a antibakteriální mýdlo vypadají taky suprově :))
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zatím smíšené pocity. :D Ale ještě je brzy na závěry. :)

      Vymazat
  14. Ten antibakterialny gel vyzera lakavo :D

    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Keď pôjdem do Čiech, tak si budem musieť zaobstarať niečo od Ryoru, lebo ich produkty vyzerajú super! U nás to síce majú, ale o dosť drahšie ...
    Mojito antibakteriálny gél vyzerá zaujímavo, mala som u kamošky sprcháč ,ale neviem, či by som si ho sama kúpila.
    Suhcé šampóny nemám rada, ale tie od Batiste sú naprosto skvelé. Uvidíme, možno vyskúšam aj ten od Aussie
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  16. To je pěkný nákup :) Masku od Ryoru mám také, zkoušela jsem ji zatím jen párkrát ale zatím jsem byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím celkem také.. ale nedokážu ještě posoudit, jestli je dobrá nebo ne.
      Děkuju. :)

      Vymazat
  17. Na suchý šampón od Aussie si brúsim zúbky :D Uvidíme, ako u mňa dopadne.

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Paletka od Maybelline se mi hodně líbí a řasenku od Rimmelu v bronzovém obalu mám :) Zprvu mi přišlo, že mi dělala přirozené řasy a spíše žádný efekt, ale postupem času jsem si na ni zvykla a teď mi dělá řasy hezké

    OdpovědětVymazat
  19. Krémy od Ryoru som kedysi pravidelne používala, no časom som na ne nejako zabudla a lebo ich skôr vymenila za iné :P a essence je zaručená jednotka:)

    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha SÚŤAŽ o kontaktné šošovky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář