čtvrtek 11. února 2016

Čtvrteční recenze (26)

Krásný den,
týden zase utekl jako voda a já jsem tu s dalším dílem čtvrtečních aplikací. Dnes vám představím dvě, na které jsem tento týden narazila. Určitě znáte ten pocit, kdy vám začne zvonit telefon, číslo je neznámé, a vy přemýšlíte, jestli je to něco důležitého, nebo volá někdo otravný z telemarketingu. Já osobně jsem do určité doby cizí čísla nezvedala vůbec, ale kvůli práci si to teď nemůžu dovolit. Sice jsem se naučila vypořádat se s nežádanými telefonáty celkem lehce, aniž bych ubohému člověku z call centra způsobila psychickou újmu, ale stejně když vidím na displeji cizí číslo, vrací se mi podivné pocity z toho, kdo to zase asi může být. Pokud máte podobné pocity, dnešní první aplikace vám může pomoci.


Aplikace se jmenuje příhodně Můžu to zvednout? a její genialita spočívá v tom, že obsahuje databázi telefonních čísel z České republiky, kterou spravují sami uživatelé. Zanášejí tam čísla, která jim volala, a hodnotí je. Pokud některé z těchto čísel poté volá vám, okamžitě se vám na displeji objeví ikonka, podle které poznáte, jestli je to někdo ze zmiňovaných otrapů. A nemusí jít jen o telemarketing, v dnešní době můžete zvednout zpoplatněný hovor a naúčtují vám spoustu peněz ani nemrknete. I před tímto aplikace chrání.


Databáze nepotřebuje online přístup, aplikace tedy funguje neustále. Dokáže kromě toho také blokovat různé druh hovorů, například skrytá čísla, placené linky, hovory ze zahraničí apod. Nebo si můžete sami skrze aplikaci zablokovat určitá čísla, která nechcete, aby vás kontaktovala.

Na databázi se můžete podívat i online na adrese: www.muzutozvednout.cz, kde máte možnost také vyzkoušet vložit nějaké číslo, které vám volalo a zjistit o něm informace (samozřejmě jen pokud už jej někdo do databáze zadal).

Aplikace je zdarma, ale jen pro Android.

Další dnešní aplikace se jmenuje FlowerChecker. A nejsem si jistá, jestli vám bude k něčemu užitečná, ale zaujala mě, takže se o ni musím podělit. :D Umí totiž podle fotky rozpoznat jakkoukoliv rostlinu. Takže jestli máte doma nějakou kytku, o které potřebujete vědět jak se jmenuje, protože nevíte, jak se o ní starat, tak stahujte. Stačí nahrát fotku celé rostliny a detailu listu nebo květu, odeslat, a pak už jen počkat, až vám to aplikace vyhodnotí.


Při odesílání píše "odesílám botanikům". Na internetových stránkách zdůrazňují, že vaši rostlinu nevyhodnocuje umělá inteligence, ale tým odborníků, takže je výsledek důvěryhodný. Na vyhodnocení ssi tak můžete počkat až 24 hodin. Já to ale měla během hodiny. Poté vám přijde upozornění, že už je hotovo, a aplikace vám poví, co že za kytku to máte a s jakou pravděpodobností se na tuto odpověď můpžete spolehnout.


Jednu nevýhodu aplikace má. Zdarma je pouze první požadavek. Další si můžete zakoupit jeden kredit za 20 Kč (5 kreditů za 70 Kč, 20 kreditů za 250 Kč), což je ale rozumná cena za to, že rostliny hodnotí skuteční lidé. Stahovat můžete na Android a iOS.

Myslím, že obě aplikace jsou skvělé nápady a rozhodně se povedly, co myslíte? Jak se vypořádáváte s telefonáty z call center? Hodí se vám na něco druhá aplikace? :)

26 komentářů:

  1. Zajímavé aplikace :) ta první je opravdu super, škoda že nemám Android :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první aplikace je zajímavá,ale musím se přiznat,že když mi někdo takový volá tak to zvednu nechám ho vypovídat a pak řeknu,že nic nechci :D Ta druhá aplikace by se hodila mé mamče ta kytičky zbožňuje! :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš silné nervy. :D Noo, tak ať si vyzkouší alespoň ten jeden pokus. :))

      Vymazat
  3. Muzu to zvednout musí byť fakt super. Ja toto preverovanie používam veľmi často, ale ja si to vyhľadávam na internete a podľa toho buď volám späť, alebo nie

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky dělávala, ale jsem na to lenoch. Tohle mi aspoň ukáže hned. :)

      Vymazat
  4. Muzutozvednout vypadá skvěle. Jako opravdový zachránce. TAké nerada zvedám cizí čísla, ale na druhou stranu může volat někdo důležitý a pak by byl problém nebýt k zastižení.

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Obě aplikace jsou super. Ta druhá je skvělá. Asi bych za ni neplatila, ale je super. Ani jsem neměla tušení, že něco takového existuje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud někdy budu potřebovat analyzovat nějakou kytku, tak si asi ten jeden kredit klidně doplatím. Četla jsem, že takových aplikací existuje řada a i zdarma, ale jenom tady hodnotí opravdoví lidé a je to jistota. :)

      Vymazat
  6. Obě aplikace vypadají super! Já telefonáty z call center nesnáším, dříve jsem cizí čísla vůbec nezvedala, ale od té doby co chodím na brigádu mi nic jiné nezbývá. Tuhle první appku asi stáhnu! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. To jsem ráda, doufám, že bude vyhovovat! :))

      Vymazat
  7. Viem o ľuďoch ktorí by takú appku prijala, ale ja nie som jedna z nich :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první je v dnešním světě je fakt užitečná :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj jenom píšu jestli chceš tak je u mě naber.
    petta014.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tak hlavně mě zaujala ta druhá aplikace :-D, je super a určitě ji rozšířím dál.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mě asi nic :D nemám android:D ale telefonní čísla se snažím prvně vyhledat na internetu a až pak zvednu:D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář