čtvrtek 1. října 2015

Čtvrteční recenze XI.

A máte tu zase čtvrtek a s ním už jedenáctou recenzi aplikací. Tentokrát to bude aplikace, kterou si myslím, že nejméně 80 % z vás zná. Ale i přesto vám ji dnes přináším, protože z mého pohledu je to jedna z nejužitečnějších aplikací, kterou ve svém telefonu mám.
Nevím jak vám, ale mně se prostě věrnostní kartičky do peněženky nevejdou. A když už se mi je alespoň povede nacpat do pouzdra pro ně určeného, nelíbí se mi, jak moc mi ztěžkne kabelka. A proto když mi před rokem kamarádka doporučila aplikaci Portmonka, nadšeně jsem ji stáhla a od té doby je pro mě nepostradatelná.
 

Visa Portmonka je česká aplikace dostupná zdarma pro uživatele operačních systémů Android, iOS i Windows Phone. Slouží k nahrání všech věrnostních karet do telefonu, aby jste je měli vždy po ruce a přitom jimi neměli zatěžkanou kabelku. U kasy pak jen stačí vyndat telefon, vybrat tu správnou kartu a prodavačka si ji načte přímo z displeje přes čárový kód, který tam je uložený.

Vkládání karet do aplikace je jednoduché. Pokud je karta od jednoho z partnerů Portmonky, stačí jej vybrat a přes foťák načíst čárový kód karty. Pokud není, zadáte si název karty sami a kód načtete stejným způsobem. Pokud se stane, že kód načíst nejde, můžete ho vepsat ručně.
 

Portmonka má spoustu partnerských obchodů, u kterých vám garantuje akceptaci karet. Věrnostní karty ostatních prodejců si však můžete načíst do aplikace také, jen nebudete mít 100% jistotu, že vám je přijmou. Mnoho jich ale není.

V aplikaci máte také k dispozici informace o jednotlivých obchodech, jejich pobočkách a otevírací době. Průběžně se vám objevují i různé slevové kupóny. Věrnostní karty si můžete seřadit buď podle abecedy, nebo podle toho, jaký obchod je k vám v danou chvíli nejblíže. To jsem však ještě nezkoušela.


Na partnery Portmonky se můžete podívat tady. Chybí mi Camaïeu, A3 sport, Marks&Spencer nebo třeba Tchibo. Nicméně partnerů přibývá a tak se jich třeba v budocnu dočkám.

Portmonka je pro mě naprostou nezbytností. Už máte tu svojí? :)

63 komentářů:

  1. Ty jo, tak to je pecka. Opět aplikace, kterou neznám a která mi usnadní život!

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem zľavy a najmä vtedy, ak sa mi i hodia :) a tu je vacsina na obchody. Kde kupujem.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě tam teda moc použitelných slev není. :)

      Vymazat
  3. No tak to je super aplikace!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super aplikace ale zas tolik nenakupuji aby se mi vyplatila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, pro ty co kartičky nevyužívají je zbytečná. :)

      Vymazat
  5. Opravdu super recenze. Vždycky když kartičku zrovna potřebuji, tak ji u sebe nemám. Určitě jdu hned stáhnout!!!

    Týna tp-bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, vážím si toho! :) Mívala jsem přesně ten samý problém.

      Vymazat
  6. Tak to je super o této aplikaci jsem nikdy neslyšela:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Wau to je dosť dobré len ja ich zas toľko nemám aby mi to zavadzalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nejsi takový kartičkový maniak jako já. :D

      Vymazat
  8. Wow, o tomhle jsem vůbec nevěděla, vypadá to vážně suprově! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pekný článok! Tá aplikácia vyzerá fakt prakticky.
    Domi Lap

    OdpovědětVymazat
  10. Super tip, díky moc! Aplikace vypadá opravdu dobře :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, o téhle aplikaci jsem ještě neslyšela. Ale díky za tip, určite vyzkouším. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý tip :) o této aplikaci jsem ještě neslyšela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si myslela, že většina lidí aplikaci už zná, a nakonec jenom pár z vás. :D Děkuju. :)

      Vymazat
  13. Super tip ! Ani som o tejto appke nepočula :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je skvelá vec hlavne pre ľudí čo takéto veci strácajú :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, to byl můj případ. Vždy když jsem přišla do nějakého obchodu, tak jsem zjistila, že tu kartičku nemám :)

      Vymazat
  15. aplikáciu poznám, ale nevyužívam, tých kariet nemám až toľko, napríklad ani neviem či aj na SR má reserved kartičku :/ ale brala by som ju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To také nevím. :/ Tak pokud rozšíříš sbírku kartiček, třeba se bude už hodit. :)

      Vymazat
  16. Tak tohle je úplně skvělá aplikace o které jsem neměla ani tušení. Ušetří místo v peněžence a jdu se po ní hned podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. Určitě dobře poslouží. :)

      Vymazat
  17. Ty jo, tak tohle jsem vůbec neznala, ale myslím, že to začnu ihned používat, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pááni, super věc! Vůbec jsem neměla tušení, že něco takového existuje! Hned, jak se mi vrátí do rukou můj vyreklamovaný telefon, určitě ormknu!!! :-D :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem ráda, snad se ti vrátí co nejdříve. :))

      Vymazat
  19. Hello from Spain: great proposal. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello, thank you so much. I've visited your blog and I like it. :))

      Vymazat
  20. V dnešnej dobe to už naozaj stačí len telefón k tomu, aby si mohla robiť a ísť kamkoľvek..:)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj,

    pozývam ťa na jesennú giveaway na mojom blogu!
    Súťaží sa o super ceny, tak príď a skús šťastie!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/10/giveaway-brazilsky-keratin-exclusive.html



    PS.: Krásne článok!!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak táto aplikácia je úplne super! Funguje aj v slovenských obchodoch? :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Měla by fungovat i tam. V těch partnerských obchodech určitě. :)

      Vymazat
  23. Tak presne túto aplikáciu potrebujem !! Ďakujem za tip ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, budu ráda, když dobře poslouží. :))

      Vymazat
  24. Je tp super aplikace :) Sama jsem ji asi před půl rokem hodně použivala, teď mě to nějak omrzelo, anecím proč. Každopádné je vážně užitečná :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je. A teď sebou ty kartičky nosíš normálně v peněžence? :)

      Vymazat
  25. Díky za super tip! :) Jako shopaholičce se mi to bude určitě hodit :)
    Jinak chci tě pozvat na mojí narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá právě na mém blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  26. juuuj ja uz mam nejaku appku stiahnutu, len som stale leniva si tie karticky preniest do mobilu :-)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím. :D Donutit se do takových činností je někdy boj, ale zrovna v tomhle případě to pak jde rychle. :)

      Vymazat
  27. Skvělý nápad velmi užitečná věc :)

    zvu tě na www.christinwest.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář