sobota 21. listopadu 2015

Do something nice challenge III.

Krásnou sobotu přeji,
hlásím se jen s velmi rychlým příspěvkem. Youtuber Jirka Král právě pořádá 24 hodinový livestream, jehož prostřednictvím vybírá peníze pro dětskou nemocnici v Brně. Jeho cílem je vybrat 160.000 Kč, aby bylo možné koupit dva přístroje monitorující základní funkce. V tuto chvíli vybral už neskutečných 104.811 Kč. Platba se provádí přes PayPal, minimální částka je 20 Kč a všechny částky 100 Kč a výše se zobrazí přímo ve streamu i s přezdívkou darujícího a Jirka každému zvlášť děkuje.


Je to rozhodně skvělý počin, sama už jsem poslala 500 Kč. Je to poprvé co vidím u nás livestream k takovému účelu. A píši to zde proto, že bych byla ráda, abyste na stream mrkli, dali třeba like a nejlépe poslali nějakou částku. U Jirky jsem si 100% jistá, že peníze půjdou tam, kam řekl a předávání částky nemocnici jistě bude i sdílet.

Tady je odkaz na stream:

Jirkův profil fa Facebooku:

17 komentářů:

  1. Páni, Jirku osobně nesleduju, ale toto co se rozhodl udělat je něco naprosto úžasného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho sleduju už dlouho moc ráda, a tohle mi potvrdilo, jak skvělý je. :)

      Vymazat
  2. Lovely post!
    Followed you via GFC Nr. 98!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To je fajn, já přispívám pravidelně každý měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho veľmi rada a strašne rada ho sledujem :) má dobré srdce a človek sa pri jeho videách nikdy nenudí :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  5. Jirku nějak pravidelně nesleduju ale tohle je rozhodně super nápad a je to od něho moc hezké! :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc hezké. Mohlo by takové akce dělat více youtuberů. :)

      Vymazat
  6. Sice ho pravidelně nesleduju ,ale tohle byl opravdu skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to skvělý nápad, a jsem ráda, že vybral tak moc. :)

      Vymazat
  7. To je moc pěkné, škoda, že mi to uniklo, protože Jirku pravidelně nesleduji. Bylo by ještě hezčí, kdyby se k Jirkovi přidalo více youtuberů. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář