pátek 17. června 2016

Wedela | Novinky

Hotovo!
Tenhle týden jsem dodělala státnice, už jen obhájit diplomku a jsem inženýrka. To to uteklo. Asi bych měla mít radost, na jednu stranu mám, ale zároveň se nemůžu zbavit špatného pocitu z toho, že mi končí školní léta a teď už bude vše takové vážnější. Konec sladké bezstarostnosti. No, ještě se uvidí, jak to vše bude. Každopádně mi už začaly prázdniny. Za týden odlétám na 14 dní na Bali. Budu tady opět bohužel nečinná, ale pak se můžete těšit na spoustu fotek a zajímavostí z cest.

Konečně vám taky můžu ukázat, jaké krásné ceny jsem vyhrála v giveaway na blogu meet my lovely world. Jedná se o tři produkty značky Weleda, kterou jsem už strašlivě dlouho chtěla vyzkoušet a proto jsem ráda, že se na mě usmálo štěstí.



Tyčinka na rty EVERON je perfektní okamžitá pomoc pro suché rty. Její složení je opravdu poctivé. Ještě jsem si mezi voňavými eosy pro něj sice nenašla stálé místo, ale jsem si jistá, že během léta se to změní. A to i díky její přirozenému UVF 4.

Rakytníkový povzbuzující sprchový krém je při ranní sprše opravdu osvěžující. Je plná éterických olejů z citrusových plodů Jeho vůně mi zpočátku nebyla nejpříjemnější, ale pak jsem si i v něm něco našla. Přírodní kosmetika by přeci neměla být převoněná uměle.

Mandlové tělové mléko pro citlivou pokožku je něco, co jsem opravdu potřebovala. Má krásné jemnou mandlovou vůni a pokožka je po jeho použití hned viditelně jemnější. Hodně mi pomohl, když jsem se osypala z prvního silnějšího sluníčka.


 A co vy? Už máte plány na prázdniny? Pochlubte se mi, kam vyrazíte. :)

32 komentářů:

  1. Po tom balzame na pery som sa včera pozerala v Dmke, ale mám ich toľko, že by bola kúpa škodou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to si teď říkám u každého balzámu, co vidím. Spoustu jich potřebuju, ale prostě už jich mám moc. :D

      Vymazat
  2. Ty jejich tělová mléka jsou super, jedno jsem také měla a byla jsem moc spokojená :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že máš stejný názor. Je opravdu super. :)

      Vymazat
  3. Gratuluju k titulu. Výhra Weleda je super, využila bych všechny produkty. Krásné prázdniny!
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Od Weledy mám ráda sprcháč , nicméně jeden krém mi nesedl. Určitě ale ještě něco od této značky vyzkouším! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na tvou recenzi. :) Tyhle produkty mi vážně ale sedly. :)

      Vymazat
  5. Už se těším na fotky z Bali, určitě je to tam krááásný :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, no tak to gratuluji a to Bali ti moc závidím! jede tam na dovču nebo na déle? :) Jinak mandlové mléko je super, úplně ho miluji a nemůžu se ho nabažit! :) Já mám v plánu 4 dovči, ale kam přesně to nevím, to je prý ještě tajemství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen na 18 dní, ale bohatě to stačilo. :) Čtyři dovči jsou teda super, už se těším, kde všude budeš. :D :))

      Vymazat
  7. Moc ti gratuluju ke státnicím! :) A moc si užij Bali, už se těším, až nám tady o této své dovolené napíšeš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Velká gratulace k titulu :) To mandlové mléko používám každý večer, mám ho moc ráda :) A ten balzámek bych chtěla vyzkoušet!

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) To jsem ráda, že ti taky sedlo. A balzám rozhodně vyzkoušej. :))

      Vymazat
  9. Já zkouším z mandlové řady odličovací mléko :-) Tak uvidíme jak se vyznamená. Jinak na prázniny zatím plány nemám, protože moje práce je dosti flexibilní. A chtěla bych se podívat na nějaké hrady a zámky .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych taky ráda vyzkoušela. :) Tak snad si léto i přes práci užiješ. :)

      Vymazat
  10. Zbožňujem Weleda výrobky. To mandľové mlieko som mala a bola som naozaj spokojná. Ostatné výrobky nepoznám no taktiež vyzerajú super. Najmä Rakytníkový krém :)

    Čo je dobré to musím mať 6. miesto Bloger roka 2015

    OdpovědětVymazat
  11. Já měla od značky Weleda jen jeden tělový krém a byla jsem s ním docela spokojená, musím uznat. No a v létě asi budu spíš na zahradě v bazénu, protože nedostanu dovolenou :(

    INKA lifestyle blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji a přeji krásnou dovolenou! :) Jinak produkty vypadají zajímavě, asi jako všechny od Weledy :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k výhře, Weleda výrobky miluji :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, dorazil ti balíček. To jsem moc ráda! Věřím, že budeš s produkty plně spokojená ,) Přeji krásnou dovču :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dorazil brzy, jen nebyl čas to sem hodit. Ještě jednou děkuju! :)

      Vymazat
  15. užij si Bali! :)
    jinak gratulace, ten sprchový krém s éterickými oleji vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  16. To mandlové mléko se pokusím někde sehnat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář